Ga naar de hoofdinhoud

Jouw winkelwagen

Uw winkelwagentje is momenteel leeg.
Boven de €20.- Gratis verzending in héél Nederland en België

Verzendbeleid

Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten, hebben wij ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier te versturen. Hierdoor kunnen wij besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten.

De gemiddelde levertijd ligt tussen de 1 - 3 werkdagen.

 

Is je bestelwaarde boven de €20.- dan is de verzending helemaal gratis. Wij zorgen ervoor dat het product zorgvuldig wordt afgeleverd bij de klant. 

De koper is bij aankoop verantwoordelijk voor de juiste aanlevering van gegevens. Wanneer de verzending verkeerd gaat als gevolg van een door de koper gemaakte fout, is KeukenBay niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. Als we aanvullende gegevens nodig hebben om de verzending te versturen, zullen we de koper hiervoor benaderen. Dit kan leiden tot een vertraging van de verzending.

KeukenBay zal er alles aan doen om de bestelling binnen de verwachte levertermijn af te leveren op het afleveradres. Als er toch vertraging optreedt bij de verzending, wordt de koper hiervan zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht na het plaatsen van de bestelling. In dat geval heeft de koper het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. KeukenBay draagt het risico op verlies of beschadiging van de verzending totdat het pakketje is afgeleverd, tenzij dit anders overeengekomen is.

Wanneer de koper een product ontvangt dat hij niet besteld heeft, dient hij KeukenBay hiervan zo spoedig mogelijk (binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling) per e-mail op de hoogte brengen. De koper zorgt voor het terugsturen van het product na overleg en krijgt hiervoor de kosten vergoed.

De koper mag het product ook zonder opgaaf van reden tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Als wij de door u geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag in de eerste week van de volgende maand op uw rekening staat. De retourkosten in dit geval worden niet vergoed.

Als de koper een beschadigd of onvolledig product ontvangt, dient hij zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van KeukenBay. Dit kan via info@KeukenBay.nl of als reactie op de informatie die de klant reeds van ons ontvangen heeft. We zullen dan besluiten hoe de kwestie afgehandeld zal worden. In de meeste gevallen ontvangt u direct een nieuw product, maar het kan ook zijn dat u het product eerst dient terug te sturen. Indien de klant het product terugstuurt, zonder eerst contact op te nemen, kan hij de gemaakte kosten niet terugvorderen bij KeukenBay.